Kampania antynikotynowa pod hasłem „Rzuć dymka”
Drodzy Internauci,
Uprzejmie informujemy, że Główny Inspektorat Sanitarny rozpoczął kampanię edukacyjno- informacyjną skierowaną do kobiet, które palą tytoń. Główną grupę odbiorców stanowią kobiety w wieku 40 lat i więcej. Kampania jest elementem Programu Ograniczania Zdrowotnych Następstw Palenia Tytoniu w Polsce. Cele i Zadania na lata 2014-2018 i w intencji jej organizatorów ma stanowić próbę zachęty palących kobiet do podjęcia próby rzucenia palenia oraz ukazanie korzyści z życia bez nałogu. Kampania w swoim założeniu jest dynamicznym przekazem medialnym, promowanym poprzez artykuływ prasie i Internecie(http://www.gis.gov.pl/?go=news&id=193), w tym poprzez sugestywny banner internetowy, dostępny pod zamieszczonym wyżej adresem oraz spot, który w dniach 5-19 września br. jest wyświetlany na monitorach LCD w środkach transportu publicznego w 17 wybranych miastach Polski (m. in. Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Wrocławiu, Bydgoszczy, Szczecinie, Lublinie, Częstochowie, Gdyni, Białymstoku, Toruniu, Poznaniu i w Kielcach).
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się w powyższymi materiałami, szczególnie osoby próbujące zerwać z nałogiem nikotynowym.